Актуальність та перспективність досвіду визначається підвищенням вимог початкової школи щодо підготовки дітей старшого дошкільного
віку до систематичного навчання. Введення пропедевтичного курсу навчання
грамоти з молодшого віку підвищує інтерес дітей до занять, дозволяє дітям всіх
рівнів пізнавального розвитку активно працювати та сприяє якісному засвоєнню
знань дітьми.
Вибір проблеми обумовлено виконанням Закону України "Про дошкільну освіту", Базовим
компонентом дошкільної освіти, вирішенням завдань пропедевтичного курсу
навчання грамоти, який введено у 2011 році у комплексну додаткову освітню
програму "Дитина в дошкільні роки", а також змінами в соціальному
розвитку суспільства, підвищеними вимогами практики початкової школи.

Більшість
авторів (А. Богуш, Н. Гавриш, К. Крутій, І. Гудзик, О. Горошкіна, М. Вакуленко,
Л. Журова, М. Пентилюк, А. Пузирьов, О. Каплуновська) зазначають, що від
того, як дитина буде введена в грамоту, багато в чому залежатимуть її
успіхи не тільки в читанні й письмі, але й в засвоєнні рідної мови
в цілому.
Щож необхідно враховувати у процесі оволодіння дітьми-дошкільниками грамотою?
Щож необхідно враховувати у процесі оволодіння дітьми-дошкільниками грамотою?
1. Рівень зв'язного
мовлення, словник дитини, граматичний лад мовлення та звукову культуру.
2. Мимовільність
і усвідомленість побудови мовленнєвого висловлювання як психологічну
характеристику писемного мовлення.
Актуальність досвіду полягає у методичних прийомах, які
виводять дітей на більш високий рівень творчого мислення, уяви, орієнтують на
створення оптимальних умов для формування фонематичного сприйняття на всіх мовленнєвих заняттях. Даний
педагогічний досвід підкреслює важливість закладання в дошкільному віці
фундаменту для набуття у подальшому спеціальних знань та вмінь.
Користуємося досвідом Людмили Дмитрівни 3 роки. Результати просто чудові!
ВідповістиВидалити